en helg i Umeå

I helgen så for jag ju som sagt till Umeå med Johan...

Fredag - Tolv klev jag in i bussen med Johan i handen för att åka i väg. Klockan fem i två så var vi äntligen framme och Carro hämtade upp oss på busstationen. Efter ett tag så tog jag bussen till att möta Julia på vasaplan, men Johan stannade hemma och spelade tvspel med Kassim. Det blev en liten pratstund på toget som var trevligt. När jag kom hem var det dags för att äta lite middag som Carro så duktigt hade årdnat. Johan och Kassim gick för att spela tvspel igen när jag och Carro for ner för att köpa godis, det blev lite mer än planerat nämligen närmare 2kg.
När vi kom hem igen så tog pojkarna fram vattenpipan och vi ställde kladdkaka på bordet. Sen på kvällen såg vi två filmer, the hottie and the nottie som jag tycker var rätt bra. Sen minns jag inte vad den andra hette eftersom att jag sov till halva filmen.

Lördag - Vi tog oss upp och fikade, duschade och for sen iväg på stan där jag hittade några små fynd. När vi kom hem så blev det att titta på det där jävla tv spelandet igen eftersom att Carro jobbade. Men när hon kommit hem så klev hon in i duschen och vi tog och sen ner på Mia's. Sen kom Maggi och vi såg filmen Mirrors på bio. Jag tycker att den var jätte läskig, men alla tyckte inte som jag, jag brukar bara tycka att filmer med äckliga människor är läskiga så det kan vara därför. När vi hade skjutast hem Maggi så kom vi oss hem och såg en till film, action inte min favorit. 



Söndag - Vi klev upp och for och hälsade på Maggi sen for vi hem igen och startade tven när Carro for till jobbet sen for vi ut och åt lite pizza när vi kom hem igen var det bara att packa slappa ett tag och sen ta bussen hem. Kom hem just efter tio och var då tvungen att gå hem i mörkret med min tunga väska, usch ! 

Ahja en trevlig helg i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0