dagen

Idag var det än en dag som det kändes riktigt jobbigt att kliva upp ur sängen, men tillslut fick jag mig ändå massandes in i duschen och så småningom på skolan. Idag hade vi en ovanligt trist engelskalektion men den klarade jag av. Så halv elva gick jag och åt lite mat och tog sedan bussen hem eftersom att skolan var slut så kom jag ju hem redan klockan 12 idag =)
Sen har jag inte gjort så mycket, jag fick mig själv faktiskt att göra klart matten så att jag slipper göra den i helgen wihi :))

Det blir nog Umeå för mig i helgen med allt vad nu det kommer att innebära, får väl hoppas på att någon av mina kära vänner är där också så jag hinner tvär träffa dom. Sen så blir det nog att vara hos Carro och Kassim, träffa Maggi, gå på stan och mysa med älsklingen =) Det blir nog en lyckad helg får jag hoppas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0