än en gång

Jaha då var helgen slut, än en gång...
Så vad har jag gjort nu då sen i torsdags då jag skrev sist.

Fredag så tog jag och Johan den tidiga bussen till Malå och när vi kom dit så gick vi in på skolan för att köpa en macka på kosmos, men dom var tyvärr slut så vi gick hem till Johan och fikade istället. Sen gick vi hem till mig och var där en stund. L-G gjorde mat denna dag och hela kvällen umgicks jag bara med min familj.

Lördag så klev jag upp tidigt igen för att vi skulle fara till Mensträsk. Där brukar det inte vara så kul så jag tog med mig Johan. Gabban ringde under dagen och hon, maja, wickan, linn och linn skulle ha tjej middag. Men jag kunde ju inte vara med för jag skulle äta där borta =( vi kom hem vid halv åtta och efter en stund hos båda johan och mig så gick vi ner till isladan där det var lite folk som åkte skridskor. Johan provade även isen en stund, men jag valde att låta bli. Sen just före 10 så for vi ner på statoil och hyrde en film och gick där efter hem till Johan, såg filmen och sov.

Söndag så blev det att kliva upp, duscha, fika och sen vara så där allmänt lat som man ska vara på Söndagar. Danne kom även förbi och såg lite tv med oss. Sen skutsade han hem mig och jag åt lite mat, spagetti och köttfärssås :) Jag packade väskan och 20 i 6 gick bussen från malå, men tur har jag att johan åker med mig en bit i alla fall. Men när jag sen bytte buss i norsjö så var den så klart proppfull så jag satt med erik och vi pratade på för fullt =)
nu är jag då tillbaka i skellefteå än en gång och fler lär det blir.. men det får man ta, det är bara att längta till nästa helg då nya äventyr kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0