åhh malåååå

Jajamen, jag är i Malå nu! Det känns faktiskt riktigt, riktigt skönt!! Igår åkte jag buss med Maria hem till Malå och hade en riktigt bra pratstund. så kom jag hem och fick våfflor till middag. MMMM!
Sen kom Johan och vi gick hem till min mammi =) Efter det så blev det att fara och köpa lite gott och bara se film med ziggo, robin och madde.
Sen var kvällen slut och jag gick hem för att sova gott, eller gott blev det inte drömde dåliga drömmar.
Idag i alla fall så klev jag upp och gjorde mig klar. Men när ingen var hemma blev det tråkigt så jag gick hem till mamma och var där med henne Alma och Elin. Sen kom Johan och vi tog med oss Alma ner på byn och köpte en glass.. Sen ikväll så blir det fest för fulla muggar ;)

Åhh Malå, nu är jag här igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0