Tröttare

I natt blev det så att jag inte somnade föränn efter två och även om jag hade "sovmorgon", började klockan åtta, så fick jag mig inte upp ur sängen. Jag hann inte duscha som jag hade tänkt mig, så jag har gått och kännt mig äcklig hela dagen. På lunchen så tänkte jag ta och rena upp mig men då var jag så trött att jag somnade på en gång. Mina påsögon har inte varit små idag må jag siga, jag kände av dom och det har jag nog aldrig gjort. Men trots hängande ögon och ett äckel till Malin så var jag ändå tvungen att bege mig till salongen. Idag har jag som vanligt inte gjort mycket alls.

Nu är jag hemma hos Johan igen och har varit det ett bra tag, vi ska gå på frasses och äta sen. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0