Tredje dagen gjord

Idag så började min dag åter igen klockan halv åtta av att fara iväg på praktiken, som tur var har jag inte långt alls så jag gick två minuter innan och kom ändå precis i tid denna dag. Blev inte att göra mycket alls idag, titta på, sopa hår, ta fram lite vatten till en kund, tvätta kammar och fläta på en docka.
Men det är som min "lärare" Maria säger, det går inte att göra så mycket och speciellt när hon är själv och inte har tid över till mig. Hade dom varit flera så hade ju alla varit lediga en stund vid olika tid punkter och det hade funnits fler att hjälpa och fler att städa efter. Jag fick en lång lunch, en och en halv timma, och sen åter till jobbet och har nu entligen kommit hem.

Johan har i alla fall farit iväg till Umeå idag på återbesök på sjukan sen bilolyckan, har inte ringt och frågat hur det gått än men dom lär säkert vara hemma snart. Han var väl lite rädd att han skulle få skäll att han inte tränat så mycket som han borde ha gjort, men ett tag gick han ju till sjukgymnast plus att jag och han var duktig på att fara och simma. Men, det går bra tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0