tråkigt idag

Idag är det onsdag och det känns redan som att lover snart är slut och jag gruvar mig för att åka tillbaka till Skellefteå, det stället är verkligen inget för mig. Det suger lika mycket varje gång jag far dit, har inte behövt vara där på rätt länge nu som känns super skönt.

I måndags så gick jag faktiskt ekomt ner på konsum för att säga hej till Julia och sen prata med henne i kanske två minuter, men ändå rätt trevligt.

Igår så var jag med Maja och Olle och såg film, som var rätt bra men blev lite för mycket i slutet tyckte jag. Tyvärr så minns jag inte vad filmen hette.
Efter det for vi upp på isladan och jag, maja och niklas kollade på när olle och en massa åkte skridskor. Efter det så for jag, olle, simon, hinken och bazzan upp till idas stuga där det var fest, inte så stor med i alla fall.. sen vid ett tog jag mig hem efter en kall och lång väg hemåt, gick faktiskt en omväg för att gå med simon och robert :)

idag har det inte hännt mycket, och verkar inte göra det heller. hör av er om ni vill hitta på någe ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0