Snö men kanske inte.

I morse när jag klev ut genom dörren blev jag rätt förvånad när hela Norsjö var täckt av snö, slask var det däremot, jag blev så häpen att jag var tvungen att vända på klacken och ropa på Johan. Johan var dock inte så intresserad av detta vetande, trött som han var.
I alla fall så är det ju fredag idag och det innebar städning för mig på salongen. Det gick väl bra antar jag..
Efter mitt jobbande så gick jag hem till Johan var där ett tag packade och vi gick sen till Ulrika och åt tacos, super gott och jätte mätt blev jag också. Vi var inte kvar så länge utan Johan gick tvärsöver vägen till Per och jag och pappa packade in oss i bilen och åkte hem.

När vi kom till Malå så åkte vi till farmor på en gång för att fika och jag möttes av förvåningen att det inte fanns någon snö i Malå?! Men så kan det ju vara när man bor i värmen (?) Jaja, fika blev det och är redan riktigt trött, kan bero på att jag inte sovde på lunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0