måndagar är värdelösa

Idag så började min dag klockan halv åtta än en gång, lite drygt men jag fick mig upp och han duscha även om jag inte fick mig upp ur sängen förrän kvart i sju. Det blev en kortare lunch idag och som vanligt är min praktik ganska ovärd, eftersom att jag inte får eller kan göra speciellt mycket, men jag har faktiskt fått tvätta ett huvud idag så det var roligt. =)

Jag och Johan gjorde stuvade makaroner och korv till middag, blev sådär men ätlig. Gick även på skoaffärn idag och skulle kolla på en jacka som Ulrika sett i något blad, men gillade inte riktigt färgen. Så det sög eftersom att jackan var riktigt billig.  =(

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har fått en utmaning av mig! :)

Hoppas allt är bra

puss

2008-10-22 @ 21:56:06
URL: http://juliial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0