mallan_nilsson7

Helgen är över och än en gång sitter jag i min lägenhet, denna gång snuvande.

Lördagen blev en riktigt kanon kväll, även om det inte var lite mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Träffade ändå lite människor som jag inte sett på ett tag :) Bara att hoppas på att dom kan höra av sig någon dag nu framöver, och att någon kanske tar en sväng förbi mig någon gång, skulle vara jätte kul. I alla fall så var jag först med Gabban och efter en stund så drog vi oss upp till Robert och där var även Bazzan, Simon och Olle. Trevligt hade vi och efter en stund komme det några fler, fick mig en rök paus med Erik men han dumpade mig så Sebastian fick ta över. Sen tog vi stegen till Malåborg och jag och Gabban gav Moa sin pressent, lite löjligt men ändu super tufft ! :D
Väl på Malåborg träffade jag Rasmus och jag tror att jag mest var med han och bazzan under kvällen, länge sen man såg dom, riktigt härliga pojkar ! =D Sen så såg jag även wickan och linn där och en massa annat folk också - fick mig en pratstund med min gamla "idrottslärare" Joel :)
I alla fall blev kvällen riktigt lyckad förutom att jag inte for på efterfesten men själen till det kan vi ju lika gärna glömma....


Tack för en kväll som fina människor gjorde värd! Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0