Jag är utmanad

Jag blev utmanad av Gabriell och av Julia

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


- Är en stor grubblare. Har något kommit in i mitt huvud kommer det inte ut på ett långt tag, kommer håg vad folk har sagt eller gjort i flera år. Memorerar liksom saker, kan vara helt obetydliga och av folk som jag inte ens känner. Har något hänt så tänker jag på det hur länge som helst och släpper det inte.

- Är en lipsill. Jag är en väldigt känslig person som kan ligga i min säng själv och gråta över små saker. Kan verka som om jag tycker synd om mig själv, men gråter över andra också. Haha, låt mig visa känsler.

- Långsint jävel. Som jag sa tidigare har jag svårt att släppa saker och då kan jag även bli riktigt långsint och vara sur länge, men bara på dom jag gillar allra bäst, ta inte illa upp! Älskar er =D Men jag glömmer egentligen saker ganska fort men tänker ändå alltid jävlar på dom, vet inte hur jag ska förklara, haha, men kan också ta saker bra faktiskt också!

- Jag klarar mig alltid unda. Väntar nästan alltid med skolarbetet till sista dagen om jag ens orkar göra det. Men alltid n.när jag är jätte osäker på mig själv så råkar provet skjutas upp eller att jag slipper göra det på något annat sätt. Inlämningsuppgifterna dröjer längre o.s.v

- Skitsofren. Jag måste alltid prata högt för mig själv för att förstå något, om jag läser en bok eller pluggar på läxa. Och om varken tv'en eller radion är på och jag är själv hemma måste jag prata eller sjunga för mig själv, hatar när det är så tyst =D

- Dåligt självförtroende. Jag vet det och jag klagar alltid på mig själv, ser inte dom goda sidorna på mig själv helt enkelt. Försöker bättra det men jag tycker ändå att jag är ful och värdelös i allt, okej det där lite väl, men inte lika bra som alla andra.

- Dålig humor. Jag har sjukt dålig humor och skrattar åt det mesta, förutom program och filmer typ då småler jag bara för mig själv, men personer som är roliga eller säger helt knäppa saker. Haha okej jag vet att det inte är roligt egentligen men det är därför det är så roligt, har svårt att hålla mitt snea skratt och min enda skrattgrop borta!

Vet inte vem jag ska utmana,
så jag utmanar ALLA som läser detta.
Kan ju inte vara så många så se er utmanade av mig!


Ps. Grattis till Linn Björklund som fyller år idag och Hanna Westerlund som fyllde år igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0