hjälp, 16 årig flicka i en egen lägenhet.

Hade just klätt av mig och laggt mig i sängen medans jag var helt slut och bara ville sova. Jag hör plötsligt något vid min dörr och en nyckel som försöker låsa upp mitt lås och sen så hörs det som om personen/personerna bakom dörren försöker att få upp låset med något annat..
i minst tio minuter så satt jag skakandes i min säng utan kläder och snyffdande. När jag inte längre hörde någon där bak skyndade jag mig upp sprang till datorn och som tur var var johan inne på msn. ringde i panik sa inget bara grät innan jag fick ur mig orden. vi pratade väl i en halv timme eller nåt, kommer väl bli svårt att sova i natt. Men hoppas allt är bra nu, även om jag snyfftar till fortfarande och är rädd.

Kommentarer
Postat av: reb

nej! gu vad läskigt? ..

2008-10-07 @ 19:39:14
URL: http://rjl.blogg.se/
Postat av: maja

å, va äckligt.. :S

hoppas du må bra annars. puss

2008-10-08 @ 15:46:10
URL: http://majaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0