helg och apu

I fredags så hade vi matteprov och jag hade nog fel på min förmåga, det gick kast! Jag tror nog att jag aldrig har presterat så dåligt på ett matteprov förut, jag förstod ingenting? Plus att det mesta var på det vi inte hade gått igenom. Men efter det där värdelösa matteprovet så följde ju Emma och Matilda mig hem.

Väl framme i Malå så hämtade L-G och Alma oss på busstationen och vi for hem och åt lite spagetti och köttfärssås. Efter det så for vi hem till min pappa och brände en cd.
Vi blev godissugna och gick ner på statoil för att köpa godis och hyra en film när telefonen ringde så efter köpet så gick vi och mötte Sebastian, Henrik, Simon och Peder. Vi var ute en stund när Patrik och Rasmus kom med bilen så då klämde vi in oss i bilen, alla utom Peder och åkte hem till Patrik för att se filmen där, the eye. Filmen var inte så bra och jag förstod inget men det kan ha berott på att jag inte var speciellt inne i den och för att det fanns människor som förstörde en hel del =D När Rasmus och Patrik skulle på hotellet så gick vi andra ut en stund. Vi tjejer började att frysa så vi beslutade oss för att gå hem. Men på hem vägen var det tre smidiga pojkar som följde efter oss för att skrämma oss, men det gick inte så bra eftersom att vi såg dom hela vägen hem.

På lördagen så låg vi mest och slappade fram till klockan tre innan vi började göra oss klara. När vi var färdiga så tog vi oss ner på Sibylla och jag bjöd även Simon på mat. Efter maten så drog vi oss än en gång upp till Patrik, denna gång för att förfesta. Men det blev inte bara förfest alla kom dit så hel festen var där. I slutet av kvällen blev alla utskickade så jag tog med mig några få personer upp till mig, men alla var nykter och det var inte något vidare drag så vi for hem.

Söndag blev som vanligt en slappar dag då vi köpte lite godis och var ute med Johan och Viktor. Hem för att äta och sen hoppa på bussen, jag klev av i Norsjö och Matilda och Emma åkte vidare till Skellefteå. Tack för en bra helg tjejer!

Idag har jag haft min första dag på apu'n men det ända jag gjort är att tittat på och sopat hår. Haha, men jag lär mig faktiskt mycket av att bara titta, sover hos Johan i två veckor och det är ju skönt att få träffa honom som förut ett tag =)

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0