Fest på lördag!

Sen sist jag skrev har jag haft det svårt att somna på nätterna, men det går ändå bra!

Igår hade vi oförberett prov och det gick kanon, Mvg mallan! Sen så hade jag teori på eftermddagen och det betyder att jag har rullat permanent idag. Vi skulle rulla på en "hel" skalle, förr har vi bara gjort i mitten, gick rätt bra men vissa av mina blev inte så fina :) Vi har haft mentor samtal idag och min mentor blev Sara =D
För övrigt så har jag varit riktigt duktig idag och gjort allt som jag hade planerat, har bara pluggningen kvar. Eller det är väl inte så bara har matte prov imorgon plus att jag ska skriva klart en text till datan, men det ska jag nog fixa.

Imorgon är det dags att fara hem till Malå igen och denna gång följer Matilda och Emma med! Det blir sen fest på lördag och då hoppas jag att alla kommer!!  Kom bara, sms'a eller ring så kan jag tala om lite mer om var det är och så.


Kom, kom, kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0