Dryga dagar

Natten kändes jätte lång i natt även om jag inte somnade förän runt tolv tiden och klev upp halv sju. Men ändå så klev jag upp och gick på toa mitt i natten och undrade om det inte var dags att kliva upp snart.

Kilade iväg på praktiken halv åtta och började med att kolla på, tvätta skålar, sopa hår, hämta tidningar och rensa i permanentspolarna. Efter lunch så fick jag även permanenta en docka men hann inte klart och fick sluta en timme tidigare, klockan tre. Det blir ändå dryga dagar.

Jag och Johan skulle göra en pannkaka till middag men den blev faktiskt inte så god, typ degig.

Nu sitter vi vid våra datorer och spelar spel och ska snart gå och basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0