denna värdelösa dag

Ja det är banne mig sant. Jag vaknade i morse och beslutatde att jag vägrade gå upp ur sängen, jag hade fortfarande ont i huvudet och kände mig forfarande bakis sen festen i lördags. Så jag sov och sov och klev inte upp förän vid lunch tid och då var det ingen idé att fara på skolan, skulle ändå inte orka med att ha idrott.

Så jag blev kvar hemma och det ändå jag har gjort idag och ikväll är tvättat, pluggat engelska och suttit på apbeget typ. Känner mig slut och hungrig, orkar inte göra någon mat och ska spara filet till imorgonbitti, eftersom att jag sket i att fara och handla idag.

Ahja, skulle vara skönt att ha någon här att vara social med .. menmen, sovit gott allting gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0