den värsta dagen i mitt liv

Ja, det hände det som jag var rädd för så sent som igår. Det jag grät mig till sömns för, och visst i natt kommer det hända igen. Det är över borta, nästan ett år.. men vad ska jag säga vad ska jag göra, jag kan inte göra någonting. Gå vidare, det får jag väl börja med att försöka med.. men hur ska det gå i en stad där jag inte trivs, med ett helvette till liv jag kommer att ha.

Jag hoppades att det inte skulle hända, tar nya tag och försöker att bygga upp mig till en människa. Du vet nog att du var den största kärleken jag någonsin funnit, och förlåt för att jag varit så orättvis så många gånger. Men det spelar väl ingen roll längre, man vet inte vad man har förän man har förlorat det.. jag har förlorat allt..



tack gabban & maja <3

Kommentarer
Postat av: Maja

love you!

2008-10-31 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0