datakunskapen

Ja nu sitter jag här på datakunskapen och har gjort klart det jag skulle göra, känns skönt men ändå rätt drygt att inte ha något att göra. Eller jag har ju ioförsig fått i ummgift att skissa på hur jag vill att min egna internetsida ska se ut, men det tycker inte jag är så roligt eftersom att jag är klart sämst på att rita. Längtar bara til lunchen eftersom att jag är rätt hungrig, undra om det inte var någon slags wook idag? 
Idag har vi matte prov som jag hoppas på kommer gå bra, jag tycker det vi håller på med nu är ganska lätt - lättare än i högstadiet typ. Men jag ska inte ha för stora förhoppningar eftersom att jag alltid gör så många slarvfel på matteproven. Men men, det får väl gå som det går.

Igår pratade jag ett litet ord med Alma i telefon men det enda hon frågade var om jag skulle komma hem =)

Senare idag ska som sagt var Matilda och Emma följa med hem till Malå och vi pratar om att ha en riktig fet myskväll ikväll med allt vad nu det kommer att innebära. Sen ska jag bara påminna om festen på lördag igen, kom igen kom bara dit! 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0