tillbaka till verkligheten

ja, idag blev första dagen på skolan rätt tung och en del tårar kom. Jobbig dag må jag säga, men så är det väl antar jag. Man får vara ledsen när man kommer hem istället, så gör jag.
Ikväll kom Matilda och hämtade mig och vi cyklade iväg till Camilla där en hel del tjejer var, glasskväll. jag åt dessvärre ingen glass eftersom att min kropp inte är speciellt sugen på sånt. Men jag åt allt två mandariner och vatten. Spelade twister såg tv och pratade tjejsnack, sånt som alltid kommer upp när man pratar ett tjej gäng, vad nu det kan vara... (?) vet vet..

ahja nu har jag kommit mig hem i alla fall, men jag är inte speciellt trött så frågan är vad jag nu ska göra ?

Kommentarer
Postat av: hanna

thx för kvällen:)

2008-11-05 @ 22:43:46
Postat av: maats

älskling, du är en vacker blomma!

2008-11-05 @ 22:44:39
URL: http://mattismatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0