tårar och jobbiga samtal

ikväll har jag ringt johan för första gånger, herregud så nervös jag var och hur jobbigt det var att höra hans röst. Men jag höll tårarna inne till efter samtalet, som tur är tror jag att han inte läser min blogg så han slipper nog se det här.

Jag skiter i skolan nu i några dagar, far till umeå imorgon så då ska jag åka förbi norjsö och få mina praktikpapper påskrivna. Sen blir det att åka förbi johan och hämta några grejer som är mina, antingen skulle han vara hemma eller så skulle han lämna dom utanför. På ett sätt hoppas jag att han är hemma bara för att säga hej och så, se att jag kanske inte är som luft för honom som det ibland känns. Men jag vet att det kommer bli jobbigt och när jag sätter mig i bilen så kommer det att forsa tårar, men det klarar jag väl av..
Min sorg släpper sig inte, så är det bara. Imorgon åker jag till Umeå som sagt och ska umgås med mina två superduper systrar, helt underbara!
Fan nu kommer tårar igen! Gråter varje gång pappa ringer, när maggi har ring och allt.. det blir bara så jobbigt
Jag kan inte fatta att jag bara rasar i vikt, eller egentligen så är ju det ända jag äter under dagen en liten potion middag. Kanske tar mig en mandarin ibland för det är det ända som jag inte tycker är äckligt just nu, sen så gick jag upp nåt så jävulst under våra månader tillsammans, så det kan vara bra faktiskt.. bara det inte går lika långt som förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0