hopplöst

i torsdags kväll kom viktor hit och vi var uppe och pratade ända till klockan närmade sig två, så jag orkade inte fara på datan på fredagen. Matte blev det och sen körde pk runt mig, wirre, matilda, emma och jacki i en bil runt runt innan festen startade hos mig, hembakad pizza. Jag var jävligt otaggad till att dricka hela kvällen, så det blev aldrig lika bra som jag tänkt mig. Blev på dåligt humör sen när en viss person, som jag trodde ville vara min vän, var helt onå bar och inte ringde sen som det var sagt.

Jag kan inte få ur mig orden som jag egentligen känner, jag är rädd för att sitta kvar här djup och hårt. för jag tar mig inte låss.. jag behöver prata med honom för att få en instikt över vad som gick fel, öga mot öga, men han verkar inte vilja ens vara i min närhet. Jag sover dåliga nätter, jag äter dåligt och jag tänker så fruktansvärt mycket så jag står inte ut. Livet är inte det de ska vara utan livet är bara en jobbig väg där man ska gräva sig igenom allt som är jobbigt, enligt mig är livet inget liv.. jag vill inte ha det så här, det är orden jag får ur mig. men jag menar så mycket mer än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0