Torsdag

Idag har jag varit och klippt mig och sen varit hos Johan =)
Ikväll så blir det att umgås lite med min paapi, känner att det var ett tag sen sist. Så vi ska dra en sväng förbi farmora och förmodligen få lite go fika!

Det känns som om jag har hunnit göra rätt mycket under lovet, men när jag tänker efter så blir det typ ingenting. Skara borna var ju här i början och sen efter det så har jag i stort sätt bosatt mig hos min kära pojkvän. Vi har hyrt några filmer, varit med några tjejer nerifrån. Varit uppe i backen och kollat, men hans familj. Vi har ju varit i backen och grillat och sen så har vi ju även ätit en hel del, som vi alltid göra. En hemlighet men vi är faktiskt smygfeta.
Igår skulle vi äta trerätters middag men jag blev tyvär sjuk så jag kunde inte äta någon efterrätt "/ Vi åkte hem till mig och såg en film sen gick jag och la mig när Johan fortsatte att se.

Men nu säger pappa att vi ska fara till farmor så jag måste gå nu, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0