Onsdag

Oj, jag har upptäckt att jag verkligen inte sitter vid datorn ofta och inte vid denna blogg heller. Ska försöka förbättra mig, men datorn är rätt tråkig.

Nu har jag varit ledig från skolan i snart en vecka, känns skönt och jag är utvilad.
Igår var jag uppe i backen med en massa folk, riktigt kul! Men vi var typ 8 stycken eller nåt som skulle åka madrass och jag satt längst fram. Det kom ett litet hopp och sen ett till och alla flög åt olika håll, jag fick en rygg i höften och knäckte min nacke, gjorde svinigt ont men haha! Rasmus sa även nåt som jag för stunden tyckte var roligt =D haha, jag vred mig av skratt. "Ingens fel, inge s anklagad för mordbrand för inga lill var där" hah det var roligt ! ;D

Jag ska göra nåt annat nu tror jag, skriver mer en annan dag. hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0