Måndag

Nu har hela lovet gott och jag tycker att det var rätt tråkigt. Jag fick inte så mycket gjort och har mest varit hemma, lekt med Alma och Maggi, Carro och Kassim kom hem över helgen. C å K for hem igår och M stannar över veckan skulle jag tro (?)

Men nu var skolan här idag och vi beslutade oss för ett tryck till klasströjan, typ det sämsta trycket men ändå det första beslut min klass har lyckats fatta på tre långa år. Dagen var inte så jobbig med lite samling, slöjd, engelska och vollyboll med några från Norjsö. Jag hatar vollyboll och verkligen suger men det var en massa mycket roligare än vad jag trodde på grund av att vi hade dugliga bollar, skolan får man jävla blåmärken av att använda.
Plus att vi har fått lås idag och det suger riktigt mycket, jag kommer tappa bort nykeln, vilket kostar hundra kronor och man måste låsa skåpet annars måste vi typ betala ännu mer.
Skit på er!

Under lovet har jag också köpt en fin fin klänning på tradera ( =$ ) haha! Men den är ny, ett företag som lagt in den och kommer ändå från Hongkong! =O Jag fick betala 336 plus frakt på 49. Men jag la ett bud på 450 men ingen annan hann lägga när jag la i dom sista sekundera =) Den ska jag ha på bröloppet den 22 mars som jag mamma, L-G, Alma, Elin och Johan ska fara på i gruvkyrkan. Hoppas den hinner komma bara.

Michaela kommer om en vecka, undra vad vi då ska hitta på? Finns inte så mycket att göra i denna håla, eller jag har då inte kommit på nåt? men men , nu ska jag göra något av mitt liv och inte sitta här och skriva. Nog för att jag inte är inne så ofta, förra söndagen sist, men men 
Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0