Lovet här =)

Hejsvej, jag har också skaffat en blogg för att se om det är värt att ha. =)
Har dock inte fixat den speciellt mycket, får göra det någon annan gång när jag känner för det.

Igår kom det efterlängtade lovet, eller för mig i torsdags. Jag kände att den värdelösa friluftsdagen inte var något för mig, särsillt inte när Julia skulle vara ledig, så det fick bli en sjukdag för mig.
Pappa for då till sin Ulrika i Norsjö för att dom skulle på dans på fredagen. Själv sovde jag med Johan och bjöd honom på mina goda makaroner, köttbullar och gräddsås, kocken som man är. Jag gjorde då i alla fall en kladdkaka till efterrätt men det skulle inte skada om den fick vara lite kladdigare. Efter maten for Johan till en kompis i Sorsele så jag fick sitta hemma själv och se på tv, rätt skönt faktiskt.



Idag så har Pappa&Ulrika kommit hem men for lika fort till Lycksele igen på marknaden, men jag tyckte inte att det kändes så lockande att följa med. Sen när dom har kommit hem får man väl hoppas på att det blir något gått till middag, toffel som min papi är så brukar det bli det helgerna hon är här ;)
Sen hade jag ju lovar att jag skulle försöka fixa en till kladdkaka idag, nog för att över halva vart kvar sen igår. Men när jag hade tagit en bit när jag såg film igår lämnade smarta jag det på bordet över natten och den är nu torr.
Undra vad det blir att göra ikväll, möjligen bara vara hemma.

Jaja, ska väl försöka att göra något av mitt liv och inte bara sitta vid datorn, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0