Lördag

Igår så hade jag tråkigt och följde då med pappa till Norsjö för att fara till Ulrika, där jag sitter nu. Pappa, Ulrika och Mikaela har farit till Skellefteå och jag sitter nu här ensam kvar. (stackars mig =P)
Jag ska då i alla fall gå till Johan snart tror jag och sen så åker vi hem med bussen för att vi ska på någon älgfest(?) men hans familj hemma i Malå.

Igår blev då i alla fall en rätt tråkig dag, var hemma och såg tv hela förmiddagen sen satt jag mig i bilen och åkte hit. Vi åt lite middag, gick ut en sväng och sen satte vi oss för att se först "Så ska det låta" och sen slutet på "Lets dance", toppen program!! NOT.

I natt ska man ställa om klockan till SOMMARTID! Inte att förglömma. Men tittar man ut genom fönstret så känns det ganska så långt kvar till sommaren, bajsbajsbajs!

ahja, ha en sista bra vinterdag puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0