Torsdag

Ja, jag känner mig trött och sliten så här i början av sommarlovet. Det känns inte så roligt med vädret men jag antar att även det ska bli bättre. Johan far till Österrike idag och ska se Sverige - Spanien på lördag, avundsjuk!  Nej, men jag kommer att sakna honom riktigt mycket. 
                                                                     Min kärlek
                                                             

Ja, så vad händer nu under min sommar?

Familjen
Jobba ihop lite pengar hemma
Kompisar
Johan
Pdol?
Steka i solen
Bada
Övningsköra
Norjsö?
Umeå?
Klipptid
Turkiet med älsklingen
Jobba på konsum

nåt mer? vet inte!

Sen blir det hantverksprogrammet- frisör på John bauer i Skellefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0