Onsdag

Ja, nu är det slut!
Igår var det skolavslutning och slutbetygen delades ut, jag fick betyget som jag hade som mål sen 8'an, även om jag skulle vilja ha lite bättre i alla fall. Men jag är ändå rätt nöjd med mina 280 poäng och jag är nästan helt säker på att jag tar mig in på min linje, frisör i skellefteå, och det är det viktigaste.
Efter den fina rosutdelningen så for jag hem och åt lite tårta och fick örhängen, halsband, ljus och 500kronor. Sen väntar jag bara på att få pengar för mina betyg =)

G= 0 x 0
VG= 100 x 8                                    Olle, min bästa killkompis genom tiderna,
MVG = 200 x 8                                 och den ända som gott med mig i alla år!
=  2400 + 1000
                                                                        
= 3400 kronor

wihiii!!

                                                                           
                                            

                                                              
På kvällen så började jag och Johan med att fara upp till Wirre och satt där med: Simon, Tobbe, Bazzan, Daniel, Adam, Hinken, Jim och kanske nån fler minns inte. =P
Sen for vi i alla fall ner till Maja där alla mina nior var och hade det roligt, det var super skoj när alla var där sprang runt pratade och hade det super trevligt och avslutade med att se Sverige - Grekland 2-0!
Kvällen var helt lyckad tills vi for där ifrån, for upp till Wirre igen och alla skulle ju komma dit, men alla kom inte och dom for en efter en vid typ halv tolv nåt. Hos Wirre så kom det även några tårar från mig, när jag då blev överkrossad av att träffa Julia och att jag vet att våra tre starka år nu inte finns kvar längre. =(  Det är nog henne jag kommer sakna mest!
Men vi for i alla fall ut sen, dom som var kvar. Men efter att vi aldrig for någonstans så tröttnade jag och tog med mig Johan hem för att sova.


                                          
                Jag kommer att sakna er 9A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0