Måndag

Jaha, början av veckan!
Startade med att börja jobba klockan 8 imorse så redan halv sju ringde telefonen och det var liksom dags att kliva upp. Jobbade bara 8 - 13 och tisdag, onsdag blir det 16 - 20.15, enbart för att lära mig kassan till min sommarjobbs tid som inte börjar förän den 28 juli till den 17 augusti, alltså sista grejen på sommaren. Nog för att jag hellre hade tagit i början av sommaren, men det gick då inte. Första vick tiden började för sent så då skulle jag inte ha hunnit iväg utomlands.

Imorgon är den 8 dagar kvar till min resa startar och flyget avgår till Turkiet, måste säga att jag längtar sjukt mycket =)

Efter mitt jobb på konsum så for jag hem och redan runt kvart i 2 någon gång så drog jag och pappa iväg till Lycksele. Han skulle fara på dropin klipptid, men jag var så trött så jag la mig ner i baksätet och sov en stund. Sen åkte vi runt lite på Jysk, Dollar och såna grejer innan vi tog oss lite mat på golden bar där jag tog mig lite pasta. MUMS
17.40 var vi på körskolan och gjorde syntest, där jag såg helt perfekt, och sen klockan 18 så började övningskörningskursen som inte var slut förän klockan 21.30 eller nåt sånt. Sen drog vi oss hem över.

När jag kom hem ringde jag ett kort samtal till Johan bara för att höra om han har överlevt ännu en dryg jobbar dag i Arjeplog, stackarn! Det hade han så då vare väl dags att säga godnatt. Och det tror jag nog att jag ska säga till migsjälv också snart, för det har varit en riktigt jobbig dag idag.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0