tråk

Musik vid malån är i full gång, sista dagen idag, och jag har inte ens varit där nere och kollat. Känns lite jobbigt att fara ner på kvällarna när andra har kul och jag själv har inte pengar för det. Ikväll så ser det ut som om jag dessutom ska vara barnvakt åt två skrikande ungar, Jippi!

Ahja, jag får väl trösta mig med att nedräkningen är i full gång. Bara fyra dagar kvar tills det är dags för jag och Johan att dra oss iväg mot Turkiet, två veckor så jävla skönt !
Hoppas på att få mig en ordentlig solbränna, shoppa en massa, äta god mat, se saker och festa en skvett ;)
Men det tar vi som det kommer, men väska är ändå halvt klar packad ändå =D
Johan är då i alla fall på sin släktträff nu och kommer hem på söndag, men jag gissar att det blir mest troligt måndag. Sen när han kommer hem så tror jag att jag ska hjälpa honom att packa lite, annars blir det ett par shorts och två par kallingar som får följa med tror jag :P

Haha, längtar enormt mycket! =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Synd att du inte kunde komma ner, hade velat träffa dig! :/

hoppas du får det great i turkier! :)

Saknar dig<3



Pusshej

2008-07-05 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0