luciacuppen?

Idag så hade jag bara engelska på morgonen och jag gjorde min engelskaredovisning och det gick väl hyffsat bra ;D
Sen drog jag jacki och matilda ner på stan och jag köpte lite julklappar. Jag och jacki avrundade det med att äta på frasses ;D
Sen när jag kom hem så har jag slagit in julklapparna och sen inte gjort så mycket alls ;D

Har fått erbjudande om att spela i luciakuppen och eftersom att det börjar redan klockan två så kan jag nog spela faktiskt.. men jag vet inte om jag vill än. det var i pekkes lag han, simon, macke, maja, bazzan.. ja jag vet inte riktigt vilka fler men :P Det var så sjukt länge sen jag spelade innebandy och vet inte om jag vill, men jag och jacki ska träna lite imorgon så då får vi se om jag är med eller inte ;D

Har dessutom ingen klubba så då måste jag nog flörta in mig hos maja om att få låna hennes andra som det inte har gått bra med mig att spela med förr, vi tejpade den, men vi får se ;D

Kommentarer
Postat av: maja

SJÄLVKLART SKA DU SPELA?! :O =D DE BLI KUL JU!

och ja du flörtar väldigt bra, men vi måste bara tejpa den lite mer, om inte pappa kan fixa den mkt bättre ! haha puss!

2008-12-09 @ 21:06:12
URL: http://hejmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0