julfest

Ikväll är julfesten i malå full gång...
alla andra tre år så har jag och julia gått dit tillsammans. Vi har gjort oss klara hos min pappa och varje år plumsat i snön genom malåborgsskogen, samma misstag varje år...
Förra året blev jag och johan framröstad till sötaste paret, delad med linn och sebastian. Viktor blev bästa kompis, hur nu det kunde gå till för det var typ jag, johan och julia som röstade på honom.. men alla andra rösta väl på sin bästa kompis och man brukar kanske bara ha en.. vem vet? Gabban blev pluggis för andra året i rad.. även om jag inte förstår varför.. det finns större pluggisar.

I alla fall så saknar jag det som var då,. än en gång..
tre år med julia dit, tre år satt jag brevid henne vid bordet och åt tacos .. ett år hade jag en älskad vid min sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0