dagen som denna

Idag så klev jag upp redan klockan 20 över 8 för jag ska fan inte försova mig! Jag ska ha full närvaro fram till jul hade jag tänkt lyckas med.

Så jag tog bussen till skolan och vi började med en svenska lektion och jag fick veta att ifall man är klar med allt behöver man inte komma till skolan nästa måndag, men nu är ju inte jag det så jag måste dit! Annars hade jag kunna ta bussen från malå halv nio och det hade varit så värt, men som man bäddar får man ligga!
Sen så bestämde jag och hanna oss för att följa med jacki och äta kinamat, så när klockan närmade sig tolv kom en sladdande bil, petter och hämtade upp oss! Det var rätt gott med både jag och hanna ångrade att vi inte tog frasses istället och pk värkade hålla med lite smått :P
Kom till skolan, bytte om och gick in på idrotten men där han bara bestämmas vad vi skulle göra innan jag hade tid hos skolsköterskan och vi satt och pratade i en timme innan jag mätte och vägde mig, kanske hade gått upp ett kilo för maten räknar jag med för det var typ ett kilo plus sen jag vägde mig igår :P
Men längden :S när jag mätte mig i malå var jag 159,5 men nu var jag visst 158,7. Jag som hade hoppats på att jag skulle få bli 160 iaf =/  menmen..
När jag väl kom tillbaka till idrotten hade dom slutat men jag fick ändå närvaro (a)
Så jag kom hem och sov i en timme innan jag satte mig vid datorn åt några mackor och började så småningom att plugga, så nu är jag klar med engelskan som jag ska redovisa imorgon.. härligt malin! men märkte dock att svenskan som jag nästan var klar med hade försvunnit :S så nu är det bara att börja om från ruta ett. Har även slått in lite julklappar och har tänkt köpa dom sista i veckan.

Idag ska jag gå i säng tidigt igen, typ elva eller nåt.. för som sagt, full närvaro fram till jul! =)

plus att jag var och hälsade på hos johans familj igår, alma följde med och hon och carro bakade pepparkakor sen spelade jag, carro, johan och alma spel. Alma kunde inte men hon fick försöka i alla fall =) det kändes jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0