Thinkin of the day, when you went away What a life to take, what a bond to break Ill be missing you

Åkte till Umeå efter skolan igår och for senare på kvällen till Maggi och åt. Fick en försenad 18års present. Michael Jackson 3d tavla!! Den är grym! Hon åker i alla fall till england idag för praktik, ha det bra där sis!

Imorse gick jag förövigt upp före fem för att hinna sjunga för carro innan hon for och jobbade, snacka om snäll syster jag är ibland, hon fick i alla fall en väska och ett halsband av mig :) Nu sitter jag själv i hennes lägenhet och ska väl på en timme eller två fara ner på stan en stund. Ikväll ska vi äta ute för att fira carpan och senare på kvällen ska vi äta tårta :)

Grattis carrrrrro 23 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0