Just the other night I thought I heard you cry asking me to come and hold you in my arms

Imorse vaknade jag och var helt övertygad om att det var onsdag, som betyder sovmorgon, somnade om rätt fort och sovde ganska länge. När jag sen vaknade kom jag underfund med att det faktiskt bara var tisdag så jag hade sovit bort hela förmiddagen. Typiskt tänkte jag! Fick sen reda på att båda våra lärare var sjuka så dom som var på skolan hade fått måla eller nått? som tydligen tog fem minuter! Kändes då rätt bra att jag legat kvar i sängen! =D Sen tog jag mig på skolan och hade psykologi som jag var rätt ofokuserad på. Åkte ner på stan för att köpa två presenter till min syster som fyller år på lördag och sen hem igen!

Nu ska jag skära upp ett äpple och dricka ett glas nyponsoppa. Bra kombination? Ska i alla fall se en film till det, har nämligen börjat trappa av mina tjejfilmer eftersom. Jag gillar nämligen såna filmer. Har hunnit se, "a cinderella story", "the perfect man" och "mean girls". Idag lutar det nog åt "Honey" med Jessica Alba i huvudrollen. Filmen är inte lika mycket tjejfilm som dom andra, men ja gillaren.

Bild från filmen, älskar den ungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0