I've had the time of my life. No, I never felt this way before

hejjjj, ett tag sen sist. Jag hann klippa av mig en bit av håret, festat, åkt hem till malå under fredagen. Lördag tog jag det lugnt och var inte bakis och söndag fortsatte jag med samma sak. Igår åkte jag tillbaka till skellefteå, skola, stan, sova och sen fika hos jenny innan jag sovde igen =) Idag har jag blivit sjuk men var på skolan ändå och sen kom jag hem och såg lite oth och städade. Känner mig fortfarande sjuk och for inte på visningen ikväll men imorgon är det sovmorgon så jag orkar nog skolan. Måste ändå dit eftersom att jag och sandra har redovisning och jag ska fara på möte med syon måste liksom bestämma mig till på måndag om vad jag ska läsa nästa år frisör tillval eller teoretiska tillval...... återkommer med det. Nu några få bilder från helgen som jag snodde av jacki!


Kommentarer
Postat av: malin

du blev skitfin i kort hår :D

2010-02-25 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0