it's too late, too late, too late to say I'm sorry

hej bloggen!

i fredags åkte jag buss hem och sen stannade jag hemma hela kvällen och tog det allmänt lugnt.
Igår kväll for jag till Niklas och Olle kom också dit innan vi drog ner med jaggen på isladan och senare förbi statoil innan vi spelade kort och (dom) spelade nhl ett tag. Och efter en inte allt så skön skotertur var jag, olle, tobbe och niklas och niklas igen och startade paranormal activity. Jag och olle hade inte sett den förr så olle var mes och höll tobbes hand medan jag var cool. När filmen var slut så var det jag som blev rädd och ville inte fara hem, gjorde det dock och hade både lampan och musiken på och kunde ändå inte somna. Somnade klockan halv sju på morgonen och är helt slut idag, känner mig bakis. Jag gjorde även en beställning från nelly, hade bestämt mig för att köpa ett par skor första gången jag såg dom men hade inte pengar då. Att nu alla har köpt dom kändes sjukt tråkigt men vafan, jag vill ju ha dom så klickat hem. :)

blir ingen bild, min dator är seeeg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0