it's to good to be true

Ska inte börja detta inlägg med att berätta om hur rolig helg jag haft, för det har jag verkligen inte. Min helg har nämligen bestått av att blivit väckt av två ungar som hoppar i sängen alldeles för tidigt på morgonen, måstat vara barnvakt medan min mamma tapetserat. Blivit otroligt irriterad på att dom är så ouppfostrade, den ena kanske är för liten för att förså men hon slåss då ordentligen och den större lurar i henne en massa jävulstyg som tillexempel att kleta glass på mina byxor och spotta på mig. KUL! Sen så påstår den äldre ungen att hon inte behöver lyssna på mig och inte tänker göra det heller. Undra varför jag börjar fundera på att aldrig skaffa barn?!

Har varit på dåligt humör hela helgen och när folk i min omgivning kommer med spydande kommentarer blir inte allt bättre, blev arg som en åtta åring som stampar i trappor och smäller i dörrar samt att tårarna sprutar ur mina ögon av illskan. Söndags kvällen fick jag ägna till att skriva mitt nationella tal som jag hade idag, kunde allt utan till men glömde förstås lite när jag väl skulle presentera det, hoppas att det blir bra ändå. Sen har även min säng kommit hem till mig idag så den ligger, utan ben, på sin plats och min gamla säng står brevid. snyggtttt! Tog en powernap i en timma och sängen var helt OK!

På fredag åker jag i alla fall till Umeå och jag kan inte mer än längta! Hoppas alla har haft en bättre helg än jag själv.............

ibland gör ni mig endast irriterad och arg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0