It's like the darkness is the light

Hej. Idag har jag varit nere på stan en stund och köpt hem lite saker som tights, linne, hårsnoddar, klämma och lite sånt =) Har inte börjat plugga än, får bli ikväll istället. Fick även ett brev i brevinkastet där det stod att måndag, tisdag eller onsdag klockan åtta på morgonen ska det komma hit någon som ska kolla ventelationen i lägenheten och förövrig i alla andra lägenheter här runt om kring också. Kändes drygt, måste städa garderoben nu för annars får dom sig inte in i den när dom ska kolla i det rummet ;S Och man vill ju gärna inte kliva upp i trosor när dom kommer så blir att vara klar för skolan redan klockan åtta varje morgon. Hoppas att dom inte kommer onsdag bara, det är ju min sovmorgon dag! Nu ska jag i alla fall göra lite mat tjingeling! 

Ska bjuda på min kära vän jonas härliga stämma och version av disturbia. har visst börjat lyssna på det här filmklippet ganska ofta nu. Starta upp din blogg igen så jag får mer låtar att lyssna på Jonas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0