Give me a call, I miss you

Jag skrev i ett tidigare inlägg om hur svårt jag har för att bli kär och om hur rädd jag är för att bli det. Idag är det alla hjärtansdag och det är då man vill ha en pojkvän. Så därför tänkte jag skriva om hur den perfekta killen är för mig! Så kan ni ju höra av er ifall ni känner någon som har allt det här.

Kan börja med sånt som inte har någon stor betydelse men som är ett plus i kanten. Han behöver inte ha det här men roligt ifall han har något i alla fall. (men den perfekta har det)
Bruna ögon
♥ Mörkt hår
♥ Snygga händer,
jag gillar händer.
Manliga drag. Man kan vara snygg på olika sätt men jag tycker att det är finare med manliga drag som skarpa linjer i ansiktet istället för dom söta runda. Jag gillar skäggstubb -dock inte för mycket skägg- men jag gillar INTE skäggfjun
Snarkar inte! Oj så jävla irriterande det är, jag kan verkligen inte sova till det.
Rätt snygga kläder. Behöver inte vara det modernaste som finns, bra om han är modemedveten, men huvudsaken är att det inte är fula kläder. Orkar inte skriva om vad som är fult men.

Nu till det som är lite mer viktigt enligt mig. Om han saknar en sak, okej, men nu var det den perfekta jag skulle skriva om.

Snäll 
Trogen
Tillit. Någon som man kan lita på och som håller sina löften
Kärleksfull, inte överdrivet och inte för mycket toffel, men litegrann sådär. 
Överraskande. Bara det är på ett bra sätt kan det tolkas hur det vill.
Känslosam. Jag gillar inte kalla killar som inte verkar ha några känslor över huvudtaget.
♥ Attraktiv, enligt mig.
♥ Lagom lång. Alltså inte kort, men absolut inte lång eftersom att jag är väldigt kort själv.
Inte för stor. Varken grov, tjock eller liknande. Verkligen inte pinnsmal heller, får gärna vara vältränad men inte så han blir stor för då känner jag mig bara ännu mindre än vad jag redan är.
♥ Inte allt för rolig. Om en kille är jätte rolig blir det mer kompis relation för mig, det är perfekt om han har roliga kompisar istället.


som sagt, hör av er om den här killen finns. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0