Come on baby we ain't gonna live forever

Hejhej, ett midnattsinlägg här. Jag har just sett klart en film. Innan jag startade filmen blev jag jätte sugen på kladdkaka, så jag gick till statoil och köpte en. Jag har ju slutat med mitt Gi nu men har ändå inte ätit speciellt mycket onyttigt. När jag kom hem så vispade jag lite grädde för att sen feta i mig. Efter en bit så ville jag kräkas, smaken är god, men nu får jag liksom ont i magen om jag äter sånt där och godis och sånt. Min mage är inte van det. Men det är lika bra, äntligen har jag kanske lyckats bryta min vana med att äta onyttigt hela tiden =) Frukt är ju ändå hur gott som helst och det får man inte ont i magen av så det kanske får bli mitt nyta godis !



Kommentarer
Postat av: lisa

åh, de där är världens godaste kladdkaka :D

2010-02-06 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0