And as you move on, remember me, remember us and all we used to be

hej. idag har jag varit hemma med feber, inte så där jätte roligt när man tvingade sig inse att inte kunna fara på skolan när det är egen hårvård. Nu tror jag dock att febern är borta och att bara förkylningen ligger i vilket betyder att jag förmodligen kan dra mig i väg på skolan imorgon och den sista inspelningen av våran film innan den ska visas upp på tisdag :) Lär väl lägga upp den på facebook och kanske här någon gång under nästa vecka.

I alla fall så åker jag till Malå i helgen och ska verkligen ta det lugnt och hoppas på att förkylningen kan försvinna lite grann. Kanske blir att se någon film och så =)



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0